lørdag 7. juni 2008

Rosa vognteppe med katter

Jeg tenkte det kunne være kjekt med et teppe som prinsessa kunne ha i vogna. Hvis det blir litt varme, så blir nok Voksi-posen i meste laget. Jeg hadde dette stoffet med de fine katteansiktene liggende og syntes det passet fint. "Mau-mau" sa hun når hun fikk se teppenet.
Jeg ville gjerne at det skulle være mulig å bruke dette teppet begge veier og var derfor ute etter et stoff som kunne brukes til bakside. Hos Libertys i London fant jeg dette Amy Butler-stoffet som jeg syntes passet perfekt.



2 kommentarer:

Mays Quilte- og Strikkeblog sa...

Synes teppet til prinsessa ble veldig fint,nydelige farger.

Blåbærtua sa...

Hei. Så mye fint du har laget!
Jeg synes ideen med disse kattene i teppet var veldig god.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer;O)