onsdag 28. mai 2008

Puter


Jeg hadde så lyst på noen lyse sommerlige puter til sofaen og da passet det bra å bruke endel av de stoffene jeg hadde igjen etter Bente-duken. Jeg måtte selvfølgelig spe på med litt flere stoff, men jeg fikk brukt opp selv de minste restene. Jeg sydde selvfølgelig åpningen litt for liten og måtte ha hjelp av min bedre halvdel for å få tynt inn innerputene. Og da jeg skulle sy igjen åpningen, oppdaget jeg at jeg i iveren etter å få dem ferdig, hadde glemt å applikere blomstene på. Planen var at jeg skulle bruke samme blomster som på Bente-duken. Men da var det for sent. Tanken på å tyne de innerputene ut og inn igjen var uaktuell. Synes egentlig ikke at det gjør noe.

Bestemoren min var på besøk i går og jeg tror hun syntes de var fine. Hun la umiddelbart inn et julegaveønske. Og det får jeg prøve å få til:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Herlige puter Laila :) Bra at du utnytter tiden du er hjemme =) Hihi.